fredag 11 januari 2013

SkolanXD

Hej idag var jag i skolan det var fredag och vi slutade tio över ett det är skönt. Men går till tre på onsdagar. vi har bytt platser så jag sitter brevit en annan nu. först hadde vi multiplikations förhör (Gick sådär) hadde 6ans tabell. det är kväll nu och jag ligger i min säng och skriver fast så sent är det inte klockan är halv11 på kvällen. imorgon är det slalom som gäller och ioförsig så är det ju väldigt roligt att åka i Romme Alpin. Imorgon är det äntligen Lördag och man får sovmorgon brukar sova till halv 10-10 sådär. Jag red min första ridlektion efter mina två skador som jag skrivit om ni kan läs om ni vill men ni behöver inte såklart om ni inte vill. det var väldigt pirrigt men det gick bra till slut.
vi fick typ 4 läxor den här veckan kan ni fatta det.Vi fick gula läxboken matte och engelska och multiplikation. gud vad trökigt. det hadde vart skönare utan läxor helt klart. fast skriv i kommentars fälltet om ni tycker anorlunda.

KRAM=D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar