lördag 22 juni 2013

Mitt liv från början

Jo jag har tänkt att jag skulle kunna berätta om mitt liv från början. Jag har bott i samma hus i hela mitt liv bara så ni vet så har jag aldrig uppleft känslan av att flytta. Och ja ioförsig så är jag glad över det men det är klart att man flytgar hemmifrån och så men det känns inte som samma sak. Jag har inte skilda föräldrar och dom bråkar nästan aldrig. Och ja som i nog vet gillar/älskar jag hästar och det har jag gjort så länge jsg kan minnas och jag har älskat och ridit ponny ridning. Men anda sen jag var e liten bäbis har vi åkt utomlands varje år och vi har åkt till Italien och jag tycker det är super kul i Italien vi brukar åka dit med farmor och farfar och vår familj. Men förra året åkte vi till Bugarien och det var kul att prova nått nytt land för en gångs skull. Men en rolig sak jsg alltid sa när jag var liten var hänga med fmr jag ville hänga med vart vi än skulle fast det var när jag var mindre och ja då fattade jag ju inge mycket alls. Men om vi hoppar fram till när jag börja skolan så tyckte jag snolan verka kul och nu tycker jag inte det. Men då när jag börba F-klass tyckte jag det och det så klart det var väll kul. Men när jag börja i första klass blev det våran första hem läxa den tyckte jag var hur kul som helst och det var att vi skulle skriva O flera gånger och ja det var ju inte svårt heller. Men jag har haft otur på sista tiden och gjort illa mig mycket och det har varit jobbigt men nu är vi nog framme vid i dag så hoppas ni orkar läsa allt och hejdå //Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar