torsdag 1 augusti 2013

26 dagar kvar!

Och ja då kanske ni undrar vadå 26 dagar?

Ja det är ju såhär att om just 26 dagar har jag bloggat i 1 år och det är så himla kul!

Och ja det som har gjort så jag fortsätter blogga är ju alla ni mina underbara läsare!

Men jag längtar dit och nu har jag bestämt mig att jag ska göra minst 1 inlägg per dag ända till den 26 augusti.
Och jag blir så glad varje gång jag får en kommentera och ni får gärna kommentera mer och kanske tipsa om min blogg om ni känner för det och bara så ni vet blir jag jätte glad då!

Och jag mins när jag hade gjort 100 inlägg tänk vad glad jag var och nu har jag nästan 140 inlägg och det är tack vare er mina fantastiska läsare!
Och om ni har nått tips på nån bloggare eller nå Youtube kana jag kan kolla kommentera jätte gärna jag vill gärna kolla in flera kanaler! Men ja vi hörs så länge Hejdå//Johanna<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar