fredag 2 augusti 2013

Vår sommarstuga

Hej och tja!♥

Idag var jag min pappa min farmor min farfar min bror och jag i vår sommarstuga i damsjön! Det finns ju många damsjön men vår stuga ligger vid Gustafs tror jag är inte helt 100 men tror det♥

Men när vi kom dit på förmiddan så fika vi när vi kom fram! Vi hade brago kakor med choklad och bullar det var jätte gott!

Efter det så gick jag ner till stranden och bada en stund och vattnet var inte så kalt men inte varmt heller!☻.
Men efter 15-30 minuter kom jag tillbaka till stugan och då sköt jag med ett luft gevär och jag träffa tavlan alla gånger fast en gång kan den på tavlan men utanför 1 poäng så jag fick nästan alltid poäng iallafall!☺.

Efter ett tag börja farmor grilla korv och jag och min store bror sköt så länge men efter ja kanske 10 minuter sa hon att det var klart och då gick vi och åt korv vi sköt på gården till stugan ifall ni undra♣!

Då åt jag 2 korvar med ketchup på! Det var gott!♠.

Efter det så sköt jag och min bror mer och efter 30-40 minuter så fråga pappa om vi skulle börja åka hem och då sa båda ja!

Och sen när vi kom hem så gick jag ut och hängde upp mina badkläder och gick ner till datorn och kolla lite allt möjligt och nu sitter jag vid datorn och bara bloggar och kollar lite!

Men då har ni fått höra lite om hur det var i damsjön idag för det var det bästa jag kunde skriva om!♦♣♠☺☻♥!!

Ps:Det har varit varmt och sol hela dagen!♥

//Johanna♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar