söndag 11 augusti 2013

Varför?

Hej jag skrev i förra inlägget idag att jag skulle skriva varför jag inte blogga och det var för:.
Jag har varit och campat och det var kul!♥.

Men det var därför så ni vet och jag ville ju va med familjen då och inte sitta och blogga så ja jag har inte bloggat bara så ni vet så jag har inte slutat blogga helt och ja jag kommer fortsätta med bloggen länge länge till. För jag älskar att blogga men nu ska jag inte börja prata om nått helt helt annat så nu vet ni ju varför och jag vet att jag sa att jag skulle blogga varje dag men jag kan tyvärr inte det för det är ju lite svårt för mig också för jag har ju mycket att göra på dagarna jag med men jag då vet ni så ni inte slutar läsa min blogg bara för det lilla och ja jag älskar ju bloggen så!!♥♥♥♥♥!!

//Johanna♦

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar