söndag 22 september 2013

Utveklas?

Hej ja nu är det lite drygt ett  år sen jag börja blogga och ja jag är nöjd och ja jag har snart nått mitt mål och ja jag har 40 läsare kvar och ja jag ser ju min statistik och det skulle vara kul om någon ville börja blogga av mig!. Men jag kan bli så besviken på mig och jag kan tänka att jag orkar inte blogga mer jag tycker inte att det är någon ide för jag inte har några kommentarer eller något sånt!. Men ni stöttar mig ändå och jag kommer fortsätta med blogg och YT så länge som möjligt. Men den stora frågan är har jag utvecklas eller är jag på samma nivå som för första inlägget och har jag skrivit mer intressanta inlägg. Ja kommentera gärna så jag får tips och ja !BLIR JÄTTE GLAD FÖR ALLA SNÄLLA KOMMENTARER OCH JAG VILL VETA OM JAG ÄR DUKTIG ELLER INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

//JOHANNA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar