måndag 23 december 2013

Imorgon gäller det!

Hej imorgon är det julafton!. och ikväll uppesittarkväll!. Det har gått fort och så jag har längtat. Och nu är det bara en natt och några timmar kvar till julaftons morgon!. Imorgon får ni räkna med att jag inte hinner blogga eftersom det är ju julafton och då är man ju med släkt och familj och så. Men då kan jag ju blogga idag istället. Okej jag skulle ju ha bloggat ändå men ja ja sak samma. Idag så har jag varit i slalom baken med pappa och det var hur kul som helst.När vi kom hem var klockan kanske 14.30 gissar jag på!. Men jag har ju också köpt LITE julklappar idag typ till mamma och pappa men dom fick ett paket ihop men jag kan tyvärr inte skriva vad dom fick för mamma läser min blogg!. men jag har haft en rolig dag och imon ska det bli en ännu bättre dag.

XOXO//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar