söndag 22 december 2013

röda naglar, flätor i hår!

JA det är väl typ det jag ska har på självaste julafton. Jag har illrött nagellack från depend. Nr:091. Det är så sjukt jul färgat. Och jag köpte det igår på maxi. Det kosta kanske 20 :-. Och över det har jag ett silvrigt och glittrigt nagellack men det silvriga är genomskinligt med glitter i.Och jag ska ha flätor på julafton två stycken en på varje sida av huvudet!.  Som outfit ska jag ha: jeans skjorta från maxi, Svarta leggings från Gekås eller city gross. Smycken:Armband från ztiz  och halsband från ztiz. Och naglar: Depend: 091 RÖD, Ztiz: 402 siver glitter. Smink: Osminkad. Parfym: I LOVE MYSELF WHEN IM WHIT YOU.  Det var nog hela min outfit så det kommer kanske bilder på bloggen på julafton men jag vet inte än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar