lördag 1 februari 2014

Tjena, är tillbaka

Hej igen det var ett tag sen nu jag blogga eller ja en vecka sen men jag hade bara  lust. Nu har jag väl "nyss" vaknat och har ätit frukost och fixat mig och det jag har på mig är en over size tröja med Eiffeltornet på och den är skit snygg sen har jag bara ett par leggings från kapphal tror jag dom är ganska gamla och  ett par strumpor bara. Mitt hår har jag satt upp i en hög tofs för jag orkade inte greja så mycket med det och jag är också osminkad för jag orkar inte sminka mig idag. Och jag hoppas att ni inte har missat min yt kanal Jordgubben Johanna om ni har det kolla gärna in den. Och idag blev det ett halv bra inlägg för jag ville skriva men hade inget speciellt och skriva om men jag hoppas att ni blev nöjda ändå så hörs vi säkert snart igen så puss och hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar