måndag 24 mars 2014

Måndag, en fantastisk vecka har vi framför oss=)

Ja idag är det skola och jag ska snart sticka men jag kommer nog blogga lite i skolan men ja vi har en hel vecka framför oss. Det är inget speciellt förutom att mamma och pappa åker till Stockholm på fredag så jag ska till min farmor och farfar och sova där! Det ska bli så sjukt kul. Och imorgon så ska jag nog följa med Tove hem. Och på onsdag så ska jag rida och idag är det badminton men Linn och torsdag är det väl plugga plugga och plugga men så på fredag ska jag packa väskan och dra ner till farmor och farfar men det tar bara 5 minuter att cykla så det är ju bra men det är så kul och vara hos dom!
Jag kan blogga jätte mycket och jag kan vara med farmor och handla och vi ska säkert äta tacos hos farmor och farfar så då får jag säkert hjälpa till och sen ärter vi nog pizza nån dag. Men jag tycker att ni inte ska tänka såhär "Måndag igen!!!=( en helt tråkig skolvecka framför oss" tänk possitift så ses vi nog snart!

Glöm inte och skicka mail!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar