torsdag 15 maj 2014

Kör mitt egna race♥

Det är en grej jag har tänkt på ett tag och nu tänker jag skriva om det också. Det är ju så att vissa "HÄRMAR" typ Nellie Berntsson, Lisa Johnsson, och en massa andra. Men jag kör mitt eget race och jag tycker det går toppen vad tycker ni? Jag har ju roligt och det är väl huvudsaken. Eller???


Jag är ett stort fan av Misslisibell och en massa andra och jag fick inspiration till YouTube av hon men bloggen är det inte riktigt lika med bloggen ska jag säga. Vill ni veta?. Ja jag tänkte väl det.

Jag hade kollat på Youtube och ville gärna börja med videor men det fick jag inte så då brydde jag mig inte nå mycket. Och en helt vanlig Torsdag kom jag på att jag ville börja blogga och det fick jag så då blev jag överlycklig. Och det var typ bara det som var om hur bloggen kom till. Och ni får jätte gärna kommentera frågor i kommentaren. Det skulle göra mig glad.

Vi tar Youtube historian en anan gång♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar