söndag 14 september 2014

Tillbaks igen (Yippie)

Ja hej  nu är jag här igen...
Jag har massa funderingar och dom tänkte jag prata om dom sakerna nu=), Och det är allt mellan himmel och jord, men nu ska vi inte skriva så mycket så nu vi börjar vi.

*YouTube*
Ja jag har så många funderingar på det men jag ska nog fortsätta men med kanenske 1-5 videos i månaden, för jag vill bara få göra det som en kul grej och då gör jag det när jag känner för det. Låter det som en bra id`e? men jag ska nog börja imorgon.

men jag har bara små saker kvar tillexempel att jag har en gullis hemma som heter stella och det är ju min kanin som betyder allt för mig och hon tar nån timme varje dag=) men sen är det oxå att det är mycket i skolan så jag kommer nog att blogga en gån per dag eller varanan dag. jag vet inte men nu ska jag redigera video 

så vi hörs=)

Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar